Kategorie

Szukaj

Facebook

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO SZLACHETNE-PRECJOZA PL.

 

Sklep internetowy www.szlachetne-precjoza.pl, prowadzony jest przez firmę:

P.P.H.U. "MAŁGOSIA"

SKLEP JUBILERSKI "SZLACHETNE PRECJOZA"

NIP: 832-193-69-62

Numer wpisu do ewidencji działalności gospodarczej: 9594

Konto firmowe
ING BANK ŚLĄSKI nr.
07 1050 1937 1000 0090 9079 3507 

Założenia ogólne

Regulamin określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży towarów przez sklep internetowy www.szlachetne-precjoza.pl

Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu Sklepu.

 

Produkty

Sklep dołożył wszelkich starań, aby publikowane dane były wolne od uchybień lub błędów.

W przypadku niezgodności towaru z opisem lub fotografią oraz gdy produkt jest uszkodzony klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym obsługę sklepu wysyłając e-mail na adres: sklep@szlachetne-precjoza.pl

Produkty przedstawione na zdjęciach w rzeczywistości mogą się nieznacznie różnić od stanu faktycznego.

Wszystkie ceny podane w ofercie zawierają podatek VAT.

Wszystkie informacje tekstowe oraz zdjęcia produktów znajdujące się na www.szlachetne- precjoza.pl  są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych oraz do prezentacji na innych stronach internetowych bez naszej zgody.

Wszystkie znaki towarowe i nazwy zostały wykorzystane wyłącznie w celach prezentacji produktów i są własnością producentów.

 

Rejestracja klientów

 

Złożenie zmówienia możliwe jest po zarejestrowaniu użytkownika. Rejestracja jest bezpłatna

i odbywa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na stronie sklepu.

Dane osobowe naszych klientów zbierane są wyłącznie na potrzeby sklepu i przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej firmy, prowadzenia akcji promocyjnych

i reklamowych z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych zgodnie z ustawą

z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U 1997 nr 133 po. 833) o ochronie danych osobowych.

 

Składania zamówień

 

Zamówienia przyjmowane są wyłącznie drogą elektroniczną poprzez stronę www.szlachetne-precjoza.pl codziennie, 7 dni w tygodniu.

Zamówienia realizowane są w dni robocze w godzinach 9.30-17.00.

 

Po złożeniu zamówienia klient, na podany przez siebie adres e-mail, otrzymuje wiadomość zwrotną z informacją o przyjęciu zamówienia oraz jego numerem i prośbą o jego potwierdzenie.

Potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy handlowej.

Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu lub wycofać je w całości do momentu wystawienia dokumentu zakupu. W tym celu powinien się skontaktować z obsługą sklepu pod adresem e-mail : sklep@szlachetne-precjoza.pl.

 

Realizacja zamówienia

 

Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów.

Towar wystawiony w sklepie znajduje się na magazynie.

Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.

Zamówienia o charakterze wymagającym dłuższego etapu realizacji związane z zamówieniem większej ilości danego towaru, modyfikacji czy też konkretnej przeróbki wykonujemy na wyraźne życzenie klienta po uprzednim kontakcie mailowym lub telefonicznym i traktowane są jako ZAMÓWIENIE SPECJALNE - wtedy to nie obowiązuje zasada jakiegokolwiek zwrotu! Biżuteria przed wysyłką przechodzi dokładną kontrolę jakości, w/z z powyższym jest wolna od wad. 

 

 

 

Zwrot zamówionego towaru

 

Wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (Ustawa z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta) klient ma zagwarantowane prawo do zwrotu zakupionej biżuterii bez podania przyczyn - składając stosowne oświadczenie na piśmie w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że biżuteria nie nosi jakichkolwiek śladów użytkowania, przeróbek itp. / oryginalne metki jubilerskie, opakowanie/.

W razie odstapienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony ze wszelkich zobowiązań. Klient proszony jest o niezwłoczny zwrot zamówionego towaru na swój koszt ale w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty odstapienia od umowy.
Do przesyłki zwrotnej prosimy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Wraz z towarem należy odesłać dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) oraz wypełniony dokument zwrotu towaru lub oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz dane niezbędne do dokonania przelewu (imię, nazwisko, adres, numer zamówienia oraz numer konta, na jakie ma zostać dokonany zwrot).

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz należy wypełnić wg. wzoru i wysłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

P.P.H.U"Małgosia" Małgorzata Drabowicz
ul. Śląska28
98-300 Wieluń



Ja ............................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ........................................................................................, numer dokumentu sprzedaży............................................................................................
Data zawarcia umowy to................................................., data odbioru ...........................................................................................

Imię i nazwisko....................................................................
Adres...................................................................................
Data.....................................................................................

Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zwracanego towaru oraz podstawowej usługi transportowej.

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta - w przypadku zwrotu towaru zwracany jest koszt zwykłego NAJTAŃSZEGO SPOSOBU DOSTAWY TOWARU.

Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, maksymalnie  w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta, licząc od daty otrzymania towaru. Zwroty pieniędzy dokonywane są wyłącznie na rachunki bankowe.

Koszt odesłania towaru ponosi klient.

Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani za pobraniem.

Odesłany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, powinien posiadać fabryczne,

nie zniszczone opakowanie oraz metki, w innym przypadku towar zostanie odesłany do klienta na jego koszt.

 

Wymiana zamówionego towaru

 

Klientom przysługuje prawo wymiany danego towaru na inny rozmiar lub model w ciągu 7 dni od otrzymania produktu.

Koszty przesyłki w obie strony ponosi klient.

Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani przesyłek wysłanych za pobraniem.

Odesłany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, powinien posiadać fabryczne opakowanie oraz metki, w innym przypadku towar zostanie odesłany do klienta na jego koszt.

Wymiana zostanie zrealizowana w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki przez sklep.

 

Gwarancja i reklamacje zamówionego towaru

 

Wszystkie towary dostępne w sklepie można reklamować z tytułu niezgodności towaru z umową.

Reklamacji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe mechaniczne uszkodzenia ani uszkodzenia spowodowane niedbałym bądź niewłaściwym użytkowaniem.

Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon lub faktura VAT).

Każdy reklamowany towar powinien posiadać dołączony dokument reklamacji towaru lub oświadczenie reklamacyjne zawierające opisaną przyczynę reklamacji oraz kiedy i w jakich okolicznościach wady powstały. Należy również podać swoje imię, nazwisko, adres, numer zamówienia, a także deklarację żądań (wymiana na inny egzemplarz, naprawa, zwrot gotówki).

Reklamowany towar powinien być czysty i higienicznie bezpieczny. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, a klient zostanie poinformowany o wyniku reklamacji.

W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty przesyłki związane z reklamacją pokrywa sklep według cennika krajowego na usługi powszechne Poczty Polskiej.

 

Wysyłki

 

Koszty wysyłki towaru pokrywa klient.

Sklep internetowy www.szlachetne-precjoza.pl realizuje zamówienia  na terenie Polski.

Wysyłka odbywa się za pośrednictwem POCZTY POLSKIEJ lub firmy kurierskiej.

Koszty wysyłki:

Zgodne z aktualnym cennikiem POCZTY POLSKIEJ w zależności od wagi i wartości

 ( ubezpieczenia ).

W większości przypadków jest to:

Koszt wysyłki paczki przy płatności przelewem wynosi 9,90 zł. ( list polecony priorytetowy )

Koszt wysyłki paczki przy opcji „za pobraniem” wynosi 19 zł. (przesyłka pobraniowa )

Przesyłka firmą kurierską przy opcji przedpłaty 20 zł

Kurier przy opcji "za pobraniem" 27 zł

Płatności

Klienci dokonujący zakupów w sklepie internetowym www.szlachetne-precjoza.pl wyrażają zgodę na wystawienie dokumentu sprzedaży bez podpisu.

Standardowo wystawiamy paragon fiskalny ( na życzenie faktura VAT).

Klient jest zobowiązany w momencie dostawy sprawdzić, czy dowód zakupu jest dołączony do przesyłki.

Klient może wybrać następujące formy płatności:

przy odbiorze

przelewem bankowym

 W przypadku wyboru formy płatności na zasadzie przedpłaty (karta kredytowa, przelew bankowy, wpłata na konto), klient jest zobowiązany uiścić płatność w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia.

 W przypadku braku płatności, zamówienie zostanie usunięte bez uprzedniego informowania klienta.

 Istnieje możliwość zmiany formy płatności na prośbę klienta, po konsultacji z pracownikiem sklepu.

POLITYKA PRYWATNOŚCI

 
Na podstawie ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 (tekst jednolity z dnia 6 lipca 2002 r. – Dz.U. 2002.101.926), sprzedawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych.
 
  1. Klient przy składaniu zamówienia przekazuje dobrowolnie swoje dane teleadresowe w postaci: Imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, adresu e-mail, nr telefonu. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych w celu: rejestracji klienta w systemie sprzedażowym online, do składania i realizacji zamówień, załatwiania reklamacji.
  2. W przypadku przekazania pozwolenia na przetwarzanie danych w celach marketingowych, wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości, ofert sklepu, rabatów oraz na uczestnictwo w ankietach mających na celu badać preferencje zakupowe klienta. Wiadomości, oferty, rabaty oraz ankiety przekazywane będą w formie elektronicznej lub tradycyjnej.
  3. Klient ma gwarancje, że przekazane dane nie będą przekazywane osobom ani podmiotom trzecim i że nie będą wykorzystywane w żadnym innym celu.
  4. Klient ma prawo do wglądu, korekty, zarządzania, żądania zaprzestania przetwarzania i usunięcia swoich danych osobowych w każdym momencie.
  5. Dane przekazane przez klientów są przechowywane w sposób bezpieczny i niezawodny na serwerach firmy, która spełnia wymogi Generalnego Inspektora Danych Osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych. Dostęp do danych ma ograniczona ilość osób i tylko i wyłącznie w celu prowadzenia czynności niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu sklepowego.



Postanowienia końcowe

 

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 r. O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny

(Dz. U. Z 2000 r. Nr 22 poz. 271).

 

- REGULAMIN USŁUGI GRAWERSKIEJ –

  • Oferujemy w Naszym sklepie on-line do zakupionej u nas biżuterii i dewocjonaliów opcję grawerunku artystycznego ręcznego.
  • Grawerujemy dedykacje na ryngrafach, srebrnych grzechotkach, smoczkach, bucikach, łyżeczkach urodzinowych itp.
    Oprócz tego grawer obejmuje także umieszczenie na zakupionych w Naszym sklepie obrazkach świętych oraz ikonach pamiątkowej tabliczki / patrz strona główna /  wysokiej jakości laminat grawerski o wymiarach 8,5x3 cm lub 7,5x3 cm / w kolorze złotym lub srebrnym wraz z dedykacją lub mottem
  • Koszt usługi na tabliczce wyceniany jest indywidualnie od każdego zamówienia - mail lub telefon
  • Srebrne przedmioty ozdobne typu grzechotka, smoczek itp.– koszt uzależniony od ilości znaków.
  • Biżuteria – cena jest uzależniona od długości wpisu, standardowo każda litera to koszt 2,50 zł / znak, jednak wszystkie zamówienia na grawer omawiamy indywidualnie. Prosimy wtedy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu omówienia szczegółów. Preferujemy jednak list elektroniczny.
  • Przed wyborem grawera skontaktuj się z nami w celu ustalenia, czy na danym przedmiocie jest możliwość wykonania takiego wpisu oraz jaki będzie koszt zlecenia.
  • Usługa grawerowania przedłuża realizację zamówienia o 5 dni roboczych
  • Ze względów technicznych wszystkie grawery wykonywane są standardową czcionką i nie ma wyboru innej czcionki.  
  • Nie ma możliwości wysyłki grawerowanych produktów za pobraniem. 
  • Biżuteria, przedmioty srebrne użytkowe lub inne z wyborem opcji grawerunku po zakupie, nie podlegają zwrotowi. Prosimy o rozważne podejmowanie decyzji. To nasz koszt i Państwa czas.
  • Życzymy wiele radości z zakupionych dla siebie i zadedykowanych od serca dla kogoś  - wyrobów srebrnych firmy „SZLACHETNE PRECJOZA”!

Koszyk  

Brak produktów

0,00 zł Dostawa
0,00 zł Suma

Koszyk Realizuj zamówienie

Kontakt z nami

Masz pytanie? jesteśmy do Twojej dyspozycji. Zadzwoń lub napisz do nas - odpowiemy tak szybko jak to możliwe.

Telefon:+48 504 951 834

Skontaktuj się z naszą infolinią